Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9121
Назва: Особливості реалізації освітніх програм бакалаврського рівня «Соціальне виховання» в університетах Іспанії
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: соціальні педагоги
університетська підготовка соціальних педагогів
програма бакалаврського рівня «Соціальне виховання»
Іспанія
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Особливості реалізації освітніх програм бакалаврського рівня «Соціальне виховання» в університетах Іспанії. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 51-55.
Короткий огляд (реферат): В Іспанському Королівстві університетська підготовка соціальних педагогів була започаткована в 1980-х роках. Нині в понад 30 іспанських університетах реалізуються освітні програми бакалаврського рівня «Соціальне виховання». Професійна підготовка соціальних педагогів здійснюється на факультетах соціального виховання, на факультетах соціальних наук, на педагогічних факультетах університетів, в університетських школах (наприклад, Escuela Universitaria Cardenal Cisneros в Університеті Алькали). Професійна підготовка соціальних педагогів в Іспанії розмежована з підготовкою соціальних працівників. Щоправда, є й виключення, зокрема у Барселонському Університеті «Ramоn Llull» соціальних педагогів та соціальних працівників навчають на одному факультеті. В умовах реалізації Болонського процесу – Органічним Законом 4/2007 від 12 квітня і королівським указом 1393/2007 від 29 жовтня 2007 року закріплювалися важливі зміни в організації університетської освіти в Іспанії, зорієнтовані на цілі розбудови європейського простору вищої освіти. Багатоступенева вища освіта інтегрувала в собі – І рівень підготовки – бакалавр (graduado / graduada), ІІ рівень – магістр (master universitario) і ІІІ рівень – доктор наук (doctor / doctora) (ст. 8–11) (Real Decreto 1393/2007, de 29 de octubre, por el que se establece la ordenación de las enseñanzas universitarias oficiales).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9121
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.