Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/912
Назва: Інституційне оформлення педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.)
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: педологія
Дата публікації: 2015
Видавництво: Історико-педагогічний альманах. 2015. Вип. 1. С. 48–55.
Короткий огляд (реферат): Освітньо-виховна система сучасної України орієнтована на пізнання особистості дитини, розуміння її інтересів і потреб, захист прав і реалізацію можливостей її вільного розвитку. Подібні тенденції розвитку характеризували вітчизняну педагогічну теорію та практику 20-х років ХХст., зокрема, завдяки значному поширенню у ранньорадянському суспільстві педології – науки про дитину. Такий зв’язок і зумовлює актуальність сучасних історико-педагогічних досліджень, присвячених висвітленню основних засад розвитку педології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/912
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інституційне оформлення педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.).pdf263.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.