Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-06-09T07:08:25Z-
dc.date.available2023-06-09T07:08:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗавацька Л. М. Особливості реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на якісну освіту. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т.2. С. 41-47.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9119-
dc.description.abstractУ статті здійснений аналіз особливостей реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на якісну освіту. Схарактеризоване освітнє середовище як система корекційного впливу на перебіг розвитку учня з особливими освітніми потребами шляхом створення спеціальних умов на відповідних рівнях: універсальний рівень, універсальний дизайн, команда.en_US
dc.publisherТринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференціїen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectправа дітейen_US
dc.subjectінклюзивні закладиen_US
dc.subjectособливі освітні потреби-
dc.subjectосвітнє середовище-
dc.subjectкорекційний вплив-
dc.titleОсобливості реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на якісну освітуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.