Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМікрюкова, Валерія Юріївна-
dc.date.accessioned2023-05-31T11:57:14Z-
dc.date.available2023-05-31T11:57:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМікрюкова В. Ю. PR-діяльність як складова формування іміджу закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 24 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: канд. пед. н., доцент А. П. Кошель; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 122 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9102-
dc.description.abstractНа сучасному етапі початку ХХІ століття проблема підвищення якості освітніх послуг постає як одна з найбільш важливих тенденцій у сучасній освітній політиці і науці. Її виникнення пов’язують із сучасними тенденціями розвитку українського суспільства під впливом динамічного науково-технічного прогресу, зміною державної політики України у зв’язку з євроінтеграційними процесами які зумовлюють реформування системи вітчизняної освіти і дошкільної зокрема. Визнання державою і усвідомлення батьками пріоритетної ролі дошкільної освіти як базового періоду інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку дитини, її успішної соціалізації, що є запорукою розвитку суспільства посилює конкуренцію серед комерційних та державних закладів дошкільної освіти. Репутація закладу дошкільної освіти стає все більш важливим критерієм конкурентоспроможності і виборі батьків для всебічного і гармонійного розвитку їх дітей.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectPR-діяльністьen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titlePR-діяльність як складова формування іміджу закладів дошкільної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мікрюкова. PR-діяльність як складова формування іміджу.pdf3.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.