Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9102
Назва: | PR-діяльність як складова формування іміджу закладів дошкільної освіти |
Автори: | Мікрюкова, Валерія Юріївна |
Ключові слова: | PR-діяльність імідж заклад дошкільної освіти дошкільна освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Мікрюкова В. Ю. PR-діяльність як складова формування іміджу закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 24 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: канд. пед. н., доцент А. П. Кошель; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 122 с. |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі початку ХХІ століття проблема підвищення якості освітніх послуг постає як одна з найбільш важливих тенденцій у сучасній освітній політиці і науці. Її виникнення пов’язують із сучасними тенденціями розвитку українського суспільства під впливом динамічного науково-технічного прогресу, зміною державної політики України у зв’язку з євроінтеграційними процесами які зумовлюють реформування системи вітчизняної освіти і дошкільної зокрема. Визнання державою і усвідомлення батьками пріоритетної ролі дошкільної освіти як базового періоду інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку дитини, її успішної соціалізації, що є запорукою розвитку суспільства посилює конкуренцію серед комерційних та державних закладів дошкільної освіти. Репутація закладу дошкільної освіти стає все більш важливим критерієм конкурентоспроможності і виборі батьків для всебічного і гармонійного розвитку їх дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9102 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 012 "Дошкільна освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мікрюкова. PR-діяльність як складова формування іміджу.pdf | 3.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.