Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2023-05-31T06:36:36Z-
dc.date.available2023-05-31T06:36:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМехед О. Б. Використання освітніх практик здоровʼязбереження в STEM-освіті. Проблеми та перспективи розвитку природничої освітньої галузі: збірник наукових праць / наук. ред. Ю. П. Шапран, укл. Л. І. Довгопола. Переяслав (Київ. обл.) : Домбровська Я. М., 2023. С. 276-283.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9093-
dc.description.abstractДосліджено використання освітніх практик здоров’язбереження в STEM-освіті що є важливим складним процесом навчання і може допомогти забезпечити здоров’я та благополуччя учнів та вчителів. При впровадженні освітніх практик здоров’язбереження в STEM-необхідно враховувати, що процес створення навчальних програм STEM розпочинається з виокремлення та детального опрацювання змісту і логістики формування STEM-компетентності як динамічної системи знань та умінь, навичок і способу мислення, цінностей та особистісних якостей, які визначають здатність до інноваційної діяльності.en_US
dc.publisherПроблеми та перспективи розвитку природничої освітньої галузі: збірник наукових працьen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectздоровий спосіб життяen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.titleВикористання освітніх практик здоровʼязбереження в STEM-освітіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання освітніх практик здоровʼязбереження в STEM-освіті.pdf106.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.