Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T12:32:01Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T12:32:01Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології та її вплив на соціальне виховання дітей. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності кабінетів соціального виховання, які працювали при досвідно-педологічних станціях. Доведено, що приділялася значна увага створенню умов для розвитку, навчання, виховання та забезпечення прав дітей. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні науки. – 2014. – № 4 | en_US |
dc.subject | кабінет соціального виховання | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | соціальне виховання | en_US |
dc.subject | досвідно-педологічна станція | en_US |
dc.title | Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст.pdf | 251.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.