Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T12:32:01Z-
dc.date.available2020-03-22T12:32:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології та її вплив на соціальне виховання дітей. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності кабінетів соціального виховання, які працювали при досвідно-педологічних станціях. Доведено, що приділялася значна увага створенню умов для розвитку, навчання, виховання та забезпечення прав дітей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні науки. – 2014. – № 4en_US
dc.subjectкабінет соціального вихованняen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectсоціальне вихованняen_US
dc.subjectдосвідно-педологічна станціяen_US
dc.titleПедологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.