Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9088
Назва: Критерії оцінювання невербальних засобів, вживаних майбутніми філологами під час діалогічного спілкування
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: критерії оцінювання
майбутні філологи
діалогічне спілкування
англійська мова
вербальна та невербальна комунікація
інтегроване навчання діалогічного спілкування
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Конотоп О.С. Критерії оцінювання невербальних засобів, вживаних майбутніми філологами під час діалогічного спілкування. Сучасні тенденції розвитку іншомовної освіти у середній та вищій школі: стан, проблеми, перспективи : наук.-практ. конф., (м. Чернігів, 20 квітня 2012 р.). Чернігів, 2012. С. 58-60.
Короткий огляд (реферат): Для ефективної організації процесу навчання майбутніх філологів англомовного усного діалогічного спілкування (ДС) необхідно визначити певні об'єктивні критерії. Під англійським ДС розуміємо процес взаємодії двох або декількох комунікантів, що дотримуються вербальних і невербальних національно-культурних норм та правил, притаманних британській етноспільноті. З метою оцінювання невербального компонента спілкування дослідниками ураховуються такі об’єкти контролю: жести, міміка, пози, погляд, дотик, відстань. Недослідженими, однак, залишаються питання градації критеріїв оцінювання невербальних засобів спілкування ДС майбутніх філологів за значущістю. Отже, метою статті є визначення критеріїв оцінювання невербальних показників ДС і проведення їхньої градації за значущістю під час спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9088
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критерії оцінювання невербальних засобів.pdf157.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.