Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюта, Аліна Миколаївна-
dc.contributor.authorБорзенець, С. С.-
dc.date.accessioned2023-05-22T12:33:59Z-
dc.date.available2023-05-22T12:33:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСлюта А. М., Борзенець С. С. Актуальність використання STEM-освіти в освітній процес при вивченні географії. Scientific research in the modern world. Proceedings of the 7th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Toronto, Canada. 2023. P. 340-350.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9081-
dc.description.abstractВ статті розкрито роль STEM-освіти при вивченні географії. Охарактеризовані основні переваги та напрями STEM-освіти. Авторами описано сучасні програмні сервіси, за допомогою яких вчитель може організувати урок географії та залучити учнів до активного сприйняття матеріалу. Встановлено, що застосування STEM-освіти при вивченні географії в закладах загальної середньої освіти дає можливості для учнів інтегрувати свої знання з різних предметів, користуватися ними у нестандартних ситуаціях, бачити зв’язок між науками, розвивати критичне мислення, здібності до дослідницької та аналітичної роботи.en_US
dc.publisherScientific research in the modern world. Proceedings of the 7th International scientific and practical conferenceen_US
dc.subjectSTEM-освітаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectгеографіяen_US
dc.subjectпрограмні сервісиen_US
dc.titleАктуальність використання STEM-освіти в освітній процес при вивченні географіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.