Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908
Назва: Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст.
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: кабінет соціального виховання
педологія
соціальне виховання
досвідно-педологічна станція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Психолого-педагогічні науки. – 2014. – № 4
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології та її вплив на соціальне виховання дітей. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності кабінетів соціального виховання, які працювали при досвідно-педологічних станціях. Доведено, що приділялася значна увага створенню умов для розвитку, навчання, виховання та забезпечення прав дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.