Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908
Назва: | Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст. |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | кабінет соціального виховання педологія соціальне виховання досвідно-педологічна станція |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Психолого-педагогічні науки. – 2014. – № 4 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні положення наукового розвитку педології та її вплив на соціальне виховання дітей. Охарактеризовані особливості практичного втілення педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст., що відбувалося у процесі діяльності кабінетів соціального виховання, які працювали при досвідно-педологічних станціях. Доведено, що приділялася значна увага створенню умов для розвитку, навчання, виховання та забезпечення прав дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/908 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст.pdf | 251.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.