Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9076
Назва: Ігрові технології на уроках географії – складова активізації пізнавальної діяльності учнів
Автори: Бердник, М. О.
Слюта, Аліна Миколаївна
Ключові слова: ігрові технології
уроки географії
учні
Дата публікації: 2022
Видавництво: Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених
Бібліографічний опис: Бердник М. О., Слюта А. М. Ігрові технології на уроках географії – складова активізації пізнавальної діяльності учнів. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених (1 грудня 2022 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 100.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано теоретичні основи використання ігрових технологій у освітньому процесі Локнистенського ЗЗСО. Розглянуто структуру ігрових технологій, різновиди і вимоги з положення щодо впровадження гри у освітній процес, виявили особливості використання на уроках географії та виділили дидактичні умови використання цього методу. Для покращення такого стану нами була запропонована експериментальна програма для підвищення рівня успішності учнів, під час якої були застосовані ігрові технології в освітньому процесі експериментального класу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9076
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.