Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061
Назва: | Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти |
Автори: | Слюта, Аліна Миколаївна |
Ключові слова: | контекстна освіта майбутні вчителі географії педагогічні умови топонімічна компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології |
Бібліографічний опис: | Слюта А. М. Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти. Науковий журнал. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми. 2020. №8 (102). С. 294-305. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано педагогічні умови формування топонімічних компетентностей у майбутніх вчителів географії. Наголошено, що головною метою майбутнього вчителя географії в професійній діяльності є необхідність правильно використовувати топоніми в своїй майбутній професії, що є результатом компетентнісно-культурологічного підходу в географічній освіті. Установлено, що технологія формування топонімічної компетентності має циклічний алгоритм формування. Автором спроєктована технологічна модель формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії, яка заснована на інтеграції компетентнісного та культурологічного підходів в умовах контекстної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти.pdf | 4.56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.