Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слюта, Аліна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-19T08:42:30Z | - |
dc.date.available | 2023-05-19T08:42:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Слюта А. М. Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти. Науковий журнал. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми. 2020. №8 (102). С. 294-305. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано педагогічні умови формування топонімічних компетентностей у майбутніх вчителів географії. Наголошено, що головною метою майбутнього вчителя географії в професійній діяльності є необхідність правильно використовувати топоніми в своїй майбутній професії, що є результатом компетентнісно-культурологічного підходу в географічній освіті. Установлено, що технологія формування топонімічної компетентності має циклічний алгоритм формування. Автором спроєктована технологічна модель формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії, яка заснована на інтеграції компетентнісного та культурологічного підходів в умовах контекстної освіти. | en_US |
dc.publisher | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | en_US |
dc.subject | контекстна освіта | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі географії | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.subject | топонімічна компетентність | en_US |
dc.title | Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти.pdf | 4.56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.