Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюта, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-05-19T08:42:30Z-
dc.date.available2023-05-19T08:42:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСлюта А. М. Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти. Науковий журнал. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми. 2020. №8 (102). С. 294-305.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано педагогічні умови формування топонімічних компетентностей у майбутніх вчителів географії. Наголошено, що головною метою майбутнього вчителя географії в професійній діяльності є необхідність правильно використовувати топоніми в своїй майбутній професії, що є результатом компетентнісно-культурологічного підходу в географічній освіті. Установлено, що технологія формування топонімічної компетентності має циклічний алгоритм формування. Автором спроєктована технологічна модель формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії, яка заснована на інтеграції компетентнісного та культурологічного підходів в умовах контекстної освіти.en_US
dc.publisherПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технологіїen_US
dc.subjectконтекстна освітаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі географіїen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectтопонімічна компетентністьen_US
dc.titleПедагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.