Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061
Назва: Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти
Автори: Слюта, Аліна Миколаївна
Ключові слова: контекстна освіта
майбутні вчителі географії
педагогічні умови
топонімічна компетентність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Бібліографічний опис: Слюта А. М. Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах контекстної освіти. Науковий журнал. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми. 2020. №8 (102). С. 294-305.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано педагогічні умови формування топонімічних компетентностей у майбутніх вчителів географії. Наголошено, що головною метою майбутнього вчителя географії в професійній діяльності є необхідність правильно використовувати топоніми в своїй майбутній професії, що є результатом компетентнісно-культурологічного підходу в географічній освіті. Установлено, що технологія формування топонімічної компетентності має циклічний алгоритм формування. Автором спроєктована технологічна модель формування топонімічної компетентності майбутніх вчителів географії, яка заснована на інтеграції компетентнісного та культурологічного підходів в умовах контекстної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9061
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.