Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлюта, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-05-19T08:38:48Z-
dc.date.available2023-05-19T08:38:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСлюта А. М. Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2020. Вип. 30. Т. 1. С. 147-151.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності – теоретичному обґрунтуванні та розробці системи формування професійно-спеціалізованих компетентностей, заснованої на професійно-орієнтованій технології навчання, яка не тільки забезпечить процес формування професійно-спеціалізованих компетентностей у студентів, але і націлить на розвиток у них професійно значущих якостей особистості, створення умов для їх самореалізації та самовизначення. Зокрема, автором розкривається сутність поняття «професійно-спеціалізовані компетентності», виділяються блоки професійно-спеціалізованих компетентностей, що основу яких складають володіння студентами фундаментальними географічними знаннями, вміннями і навичками, які дозволяють їм вибудувати цілісне уявлення про місце людини в географічному середовищі, а саме: компетентності в області географічної культури, яка формується у студентів в процесі освоєння ними всіх дисциплін профільної підготовки; компетентності в області туристично-краєзнавчої діяльності, яка формується у студентів в процесі проходження навчальних польових практик, а також при вивченні краєзнавства та географії рідного краю; методичні компетентності, які формуються у студентів в системі методичної підготовки. Основна увага зосереджується на реалізації професійно-орієнтованої технології в процесі підготовки майбутніх вчителів географії. Аналізується відповідність формування професійно-спеціалізованих компетентностей у майбутніх вчителів географії при вивченні дисциплін спеціальної підготовки. Зазначається, що формування професійно-спеціалізованих компетентностей – це процес навчання, який проєктується на теоретичному та практичному рівнях підготовки вчителів географії. На теоретичному рівні професійно-орієнтована технологія проєктується в контексті загальнопедагогічної технології. Реалізація практичної технології проєктується на рівні конкретної дисципліни в контексті відповідної предметної технології.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectмайбутні вчителі географіїen_US
dc.subjectпрофесійно-спеціалізовані компетентностіen_US
dc.subjectпрофесійно-орієнтована технологіяen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleФормування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогікаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.