Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слюта, Аліна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-19T08:38:48Z | - |
dc.date.available | 2023-05-19T08:38:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Слюта А. М. Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2020. Вип. 30. Т. 1. С. 147-151. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності – теоретичному обґрунтуванні та розробці системи формування професійно-спеціалізованих компетентностей, заснованої на професійно-орієнтованій технології навчання, яка не тільки забезпечить процес формування професійно-спеціалізованих компетентностей у студентів, але і націлить на розвиток у них професійно значущих якостей особистості, створення умов для їх самореалізації та самовизначення. Зокрема, автором розкривається сутність поняття «професійно-спеціалізовані компетентності», виділяються блоки професійно-спеціалізованих компетентностей, що основу яких складають володіння студентами фундаментальними географічними знаннями, вміннями і навичками, які дозволяють їм вибудувати цілісне уявлення про місце людини в географічному середовищі, а саме: компетентності в області географічної культури, яка формується у студентів в процесі освоєння ними всіх дисциплін профільної підготовки; компетентності в області туристично-краєзнавчої діяльності, яка формується у студентів в процесі проходження навчальних польових практик, а також при вивченні краєзнавства та географії рідного краю; методичні компетентності, які формуються у студентів в системі методичної підготовки. Основна увага зосереджується на реалізації професійно-орієнтованої технології в процесі підготовки майбутніх вчителів географії. Аналізується відповідність формування професійно-спеціалізованих компетентностей у майбутніх вчителів географії при вивченні дисциплін спеціальної підготовки. Зазначається, що формування професійно-спеціалізованих компетентностей – це процес навчання, який проєктується на теоретичному та практичному рівнях підготовки вчителів географії. На теоретичному рівні професійно-орієнтована технологія проєктується в контексті загальнопедагогічної технології. Реалізація практичної технології проєктується на рівні конкретної дисципліни в контексті відповідної предметної технології. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі географії | en_US |
dc.subject | професійно-спеціалізовані компетентності | en_US |
dc.subject | професійно-орієнтована технологія | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.title | Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.