Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Назва: Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогіка
Автори: Слюта, Аліна Миколаївна
Ключові слова: майбутні вчителі географії
професійно-спеціалізовані компетентності
професійно-орієнтована технологія
професійна підготовка
професійна діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Слюта А. М. Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2020. Вип. 30. Т. 1. С. 147-151.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності – теоретичному обґрунтуванні та розробці системи формування професійно-спеціалізованих компетентностей, заснованої на професійно-орієнтованій технології навчання, яка не тільки забезпечить процес формування професійно-спеціалізованих компетентностей у студентів, але і націлить на розвиток у них професійно значущих якостей особистості, створення умов для їх самореалізації та самовизначення. Зокрема, автором розкривається сутність поняття «професійно-спеціалізовані компетентності», виділяються блоки професійно-спеціалізованих компетентностей, що основу яких складають володіння студентами фундаментальними географічними знаннями, вміннями і навичками, які дозволяють їм вибудувати цілісне уявлення про місце людини в географічному середовищі, а саме: компетентності в області географічної культури, яка формується у студентів в процесі освоєння ними всіх дисциплін профільної підготовки; компетентності в області туристично-краєзнавчої діяльності, яка формується у студентів в процесі проходження навчальних польових практик, а також при вивченні краєзнавства та географії рідного краю; методичні компетентності, які формуються у студентів в системі методичної підготовки. Основна увага зосереджується на реалізації професійно-орієнтованої технології в процесі підготовки майбутніх вчителів географії. Аналізується відповідність формування професійно-спеціалізованих компетентностей у майбутніх вчителів географії при вивченні дисциплін спеціальної підготовки. Зазначається, що формування професійно-спеціалізованих компетентностей – це процес навчання, який проєктується на теоретичному та практичному рівнях підготовки вчителів географії. На теоретичному рівні професійно-орієнтована технологія проєктується в контексті загальнопедагогічної технології. Реалізація практичної технології проєктується на рівні конкретної дисципліни в контексті відповідної предметної технології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.