Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060
Назва: | Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогіка |
Автори: | Слюта, Аліна Миколаївна |
Ключові слова: | майбутні вчителі географії професійно-спеціалізовані компетентності професійно-орієнтована технологія професійна підготовка професійна діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка |
Бібліографічний опис: | Слюта А. М. Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2020. Вип. 30. Т. 1. С. 147-151. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності – теоретичному обґрунтуванні та розробці системи формування професійно-спеціалізованих компетентностей, заснованої на професійно-орієнтованій технології навчання, яка не тільки забезпечить процес формування професійно-спеціалізованих компетентностей у студентів, але і націлить на розвиток у них професійно значущих якостей особистості, створення умов для їх самореалізації та самовизначення. Зокрема, автором розкривається сутність поняття «професійно-спеціалізовані компетентності», виділяються блоки професійно-спеціалізованих компетентностей, що основу яких складають володіння студентами фундаментальними географічними знаннями, вміннями і навичками, які дозволяють їм вибудувати цілісне уявлення про місце людини в географічному середовищі, а саме: компетентності в області географічної культури, яка формується у студентів в процесі освоєння ними всіх дисциплін профільної підготовки; компетентності в області туристично-краєзнавчої діяльності, яка формується у студентів в процесі проходження навчальних польових практик, а також при вивченні краєзнавства та географії рідного краю; методичні компетентності, які формуються у студентів в системі методичної підготовки. Основна увага зосереджується на реалізації професійно-орієнтованої технології в процесі підготовки майбутніх вчителів географії. Аналізується відповідність формування професійно-спеціалізованих компетентностей у майбутніх вчителів географії при вивченні дисциплін спеціальної підготовки. Зазначається, що формування професійно-спеціалізованих компетентностей – це процес навчання, який проєктується на теоретичному та практичному рівнях підготовки вчителів географії. На теоретичному рівні професійно-орієнтована технологія проєктується в контексті загальнопедагогічної технології. Реалізація практичної технології проєктується на рівні конкретної дисципліни в контексті відповідної предметної технології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9060 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування професійно-спеціалізованих компетентностей майбутніх учителів географії у процесі фахової підготовки.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.