Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9056
Назва: Проєктування мотиваційних технологій для розвитку інтересу учнів при вивченні природничих дисциплін
Автори: Ладись, Я. О.
Недвига, М. В.
Слюта, Аліна Миколаївна
Ключові слова: мотиваційні технології
учні
успішність
природничі дисципліни
Дата публікації: 2020
Видавництво: Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених
Бібліографічний опис: Ладись Я. О., Недвига М. В., Слюта А. М. Проєктування мотиваційних технологій для розвитку інтересу учнів при вивченні природничих дисциплін. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених (20 листопада 2020 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2020. С. 34.
Короткий огляд (реферат): У сучасних закладах загальної середньої освіти в більшості учнів спостерігається низька успішність, шкільна дезадаптація, недостатній рівень культури, все це базується на низькій сформованості мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Вчителеві необхідно більше уваги приділяти відбору змісту навчального матеріалу, а саме: ознайомлювати школярів з новими даними, які можуть показати їм сучасний рівень науки і перспективи його розвитку; розкривати практичне значення, можливості застосування здобутих у школі знань у повсякденному житті, у трудовій діяльності; організовуючи заняття з предметів, урізноманітнювати самостійну пізнавальну діяльність учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9056
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.