Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9042
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Запорожченко, Тетяна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T12:16:11Z | - |
dc.date.available | 2023-05-15T12:16:11Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Запорожченко Т. П. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності в системі інклюзивної освіти. Інноваційна педагогіка. Херсон. 2021. С.31-34. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9042 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено нові підходи до соціальної адаптації дітей із особливими потребами. На основі аналізу наукової та навчальної літератури значення набуває відповідна підготовка майбутнього вчителя початкових класів, який, попри навчальну інклюзію, має здійснювати й соціальне включення дитини із особливими потребами у колектив. Реформи торкнулися і освітньої галузі «Математика», тому додаткової уваги потребує підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності у системі інклюзивної освіти. | en_US |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | en_US |
dc.subject | вчитель початкових класів | en_US |
dc.subject | математична компетентність | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.subject | оптимізація | en_US |
dc.subject | освітня парадигма | en_US |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності в системі інклюзивної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.