Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2023-05-15T12:16:11Z-
dc.date.available2023-05-15T12:16:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗапорожченко Т. П. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності в системі інклюзивної освіти. Інноваційна педагогіка. Херсон. 2021. С.31-34.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9042-
dc.description.abstractУ статті висвітлено нові підходи до соціальної адаптації дітей із особливими потребами. На основі аналізу наукової та навчальної літератури значення набуває відповідна підготовка майбутнього вчителя початкових класів, який, попри навчальну інклюзію, має здійснювати й соціальне включення дитини із особливими потребами у колектив. Реформи торкнулися і освітньої галузі «Математика», тому додаткової уваги потребує підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності у системі інклюзивної освіти.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectвчитель початкових класівen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.subjectосвітня парадигмаen_US
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності в системі інклюзивної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.