Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9042
Назва: Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності в системі інклюзивної освіти
Автори: Запорожченко, Тетяна Петрівна
Ключові слова: вчитель початкових класів
математична компетентність
інклюзивна освіта
адаптація
оптимізація
освітня парадигма
Дата публікації: 2021
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Запорожченко Т. П. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності в системі інклюзивної освіти. Інноваційна педагогіка. Херсон. 2021. С.31-34.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено нові підходи до соціальної адаптації дітей із особливими потребами. На основі аналізу наукової та навчальної літератури значення набуває відповідна підготовка майбутнього вчителя початкових класів, який, попри навчальну інклюзію, має здійснювати й соціальне включення дитини із особливими потребами у колектив. Реформи торкнулися і освітньої галузі «Математика», тому додаткової уваги потребує підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності у системі інклюзивної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9042
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.