Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorДещенко, Н. В.-
dc.date.accessioned2023-05-15T11:33:28Z-
dc.date.available2023-05-15T11:33:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗапорожченко Т. П., Дещенко Н. В. Роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи. Збірник тез VI Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції». Мукачів. 2022. С. 43-45.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9035-
dc.description.abstractДосліджено роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи, Виявлено, що пізнавальна самостійність формується лише в процесі активної навчальної діяльності самих учнів, яка вимагає від них прояву самостійних зусиль думки, почуттів та дій в умовах застосування вчителем різноманітних методів навчання.en_US
dc.publisherЗбірник тез VI Міжнародної науково-практичної конференції «Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції»en_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectматематична компетентністьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleРоль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.