Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтаба, Аліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-05-15T11:09:16Z-
dc.date.available2023-05-15T11:09:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШтаба А. С. Формування дослідницької компетентності учнів під час вивчення застосувань похідної у профільному навчанні математики : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 2 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент Л. Г. Філон / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2020. 67 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9032-
dc.description.abstractУ період всезагального розвитку суспільства доцільно змінювати традиційну освіту і розробляти новітні стратегії, які будуть орієнтовані на розвиток і формування у школярів необхідних життєвих навичок. Суспільство нашого часу потребує людей, які здатні на самопізнання, пошук та самоосвіту, креативне використання своїх знань, навичок та вмінь, саморозвиток та самостійно приймати рішення. Щоб оновити успішність сучасної школи, необхідна якісна освіта, орієнтована на компетентнісний підхід. Проблему досконального розуміння системи і грамотного навчання школярів шляхом впровадження компетентнісного підходу активно схвалюють більшість сучасних педагогів-науковців та освітян практиків. Бути математично компетентним означає вміти бачити і використовувати математику на практиці в реальному житті, адже, саме це для спеціалістів будь-яких профілів є необхідним у їхній загальній культурі. Однією зі складових математичної компетентності є дослідницька компетентність.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдослідницька компетентністьen_US
dc.subjectматематикаen_US
dc.subjectвивчення застосувань похідноїen_US
dc.subjectдослідницька математична компетентністьen_US
dc.titleФормування дослідницької компетентності учнів під час вивчення застосувань похідної у профільному навчанні математикиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штаба Аліна Сергіївна.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.