Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9028
Назва: | Використання прийомів перевернутого навчання під час вивчення взаємного розміщення прямих і площин у просторі курсу стереометрії профільної школи |
Автори: | Шпіц, Світлана Анатоліївна |
Ключові слова: | профільна школа математика перевернуте навчання стеріометрія геометрія |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Шпіц С. А. Використання прийомів перевернутого навчання під час вивчення взаємного розміщення прямих і площин у просторі курсу стереометрії профільної школи: кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 2 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к.п.н., доцент Філон Л.Г. / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2022. 84 с. |
Короткий огляд (реферат): | «Перевернуте навчання» (англійською «flipped learning») набирає популярність останнім часом. Все більше вчителів шкіл по всьому світу цікавляться цією технологією і мають плани випробувати її. Так, за даними організації «Flipped Learning Global Initiative», засновником «перевернутого навчання» є Джонатан Бергманн, 16% вчителів в США вже використовують, 35% мають плани з навчання цією методикою і 45% директорів шкіл хотіли б, щоб вчителі володіли даною технологією. Геометрія, як навчальний предмет, відіграє велику роль у розвитку пізнавальної активності, логічного мислення і просторової уяви учня. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9028 |
Розташовується у зібраннях: | Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шпiц.pdf | 2.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.