Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2023-05-15T10:55:34Z-
dc.date.available2023-05-15T10:55:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКолесник В. В. Методика залучення учнів 5-6 класів до різних видів навчальної діяльності з математики в умовах НУШ: кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 2 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к.п.н., доцент С.В. Музиченко / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2022. 70 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9026-
dc.description.abstractВітчизняна система шкільної освіти на сьогодні перебуває в активній стадії реформування. Естафету упровадження Концепції Нової української школи цього навчального року підхопила базова школа. Це вимагає, насамперед, перегляду методів навчання, які б дозволили зберегти досягнуті у початковій школі результати та забезпечували наступність при переході до вищої ланки освіти. Від методів навчання прямо залежить не тільки успішність досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової середньої освіти, а й розвиток їх ключових компетентностей та наскрізних умінь. У початковій ланці середньої освіти одним з головних інструментів реалізації Концепції Нової української школи став діяльнісний підхід. Саме діяльнісні методи навчання та викладання, як свідчать результати багатьох досліджень, ставлять учнів у центр освітнього процесу, забезпечують їх суб’єктність на противагу пасивному сприйманню інформації та простому її запам’ятовуванню.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectматематикаen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectшкільна освітаen_US
dc.subjectмодельні навчальні програмиen_US
dc.titleМетодика залучення учнів 5-6 класів до різних видів навчальної діяльності з математики в умовах НУШen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесник.pdf763.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.