Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9018
Назва: Застосування коучингу як освітньої технології у підготовці педагогів професійного навчання
Автори: Газука, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: поняття «коучинг»
професійна підготовка майбутніх педагогів
підготовка педагогів професійного навчання
Дата публікації: 2022
Видавництво: «Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій» : матеріали VІ Всеукраїнського науково-методичного семінару
Бібліографічний опис: Газука Т. А. Застосування коучингу як освітньої технології у підготовці педагогів професійного навчання. «Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій» : матеріали VІ Всеукраїнського науково-методичного семінару / Глухівський НПУ імені О. Довженка. Глухів, 2022. С. 54-56.
Короткий огляд (реферат): У загальному значенні поняття «коучинг» в перекладі з англійської означає «процес, під час якого людина або група людей навчаються й одержують навички, необхідні для їхньої підтримки». Саме по собі поняття «коучинг» далеко не нове, раніше його розглядали як репетиторство, потім воно поширилось на спортивний напрям як тренерство. Дещо пізніше це поняття перейшло на означення певної діяльності, пов’язаної з наставництвом, інструктуванням і консультуванням. Можливості використання прийомів та технік коучингу в освітньому процесі трансформували останній у сучасну освітню технологію. Проблемам використання коучингу в освітніх цілях присвятили свої наукові розробки як вітчизняні, так і зарубіжні вчені.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9018
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.