Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Назва: Використання імітаційно-моделювальних ситуацій у навчанні організації послуг харчування
Автори: Газука, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: формування професійної компетентності майбутнього педагога
майбутній педагог професійного навчання
навчальні імітаційно-моделювальні ситуації
Дата публікації: 2022
Видавництво: «Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи» : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Газука Т. А. Використання імітаційно-моделювальних ситуацій у навчанні організації послуг харчування. «Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи» : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції / Глухівський НПУ імені О. Довженка. Глухів, 2022. С. 276-279.
Короткий огляд (реферат): Професійний рівень майбутнього фахівця вже давно не обмежується лише наявним обсягом знань, а визначається критичним мисленням, умінням швидко адаптуватися до мінливих умов праці та спроможністю розв’язувати виробничі завдання різної складності. Формуванню професійно важливих якостей майбутнього педагога значною мірою сприяє набуття особистістю досвіду майбутньої професійної діяльності. Вирішенню означених проблем сприяє технологізація навчальної діяльності підготовки майбутнього педагога професійного навчання, що характерно для сучасного стану розвитку педагогічної науки і практики. В арсеналі педагогічних розробок нараховується ціла низка педагогічних технологій, які класифікуються за різними ознаками, що визначають їх зміст та спрямування [3].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9017
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.