Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKonotop, O.-
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-05-03T09:11:52Z-
dc.date.available2023-05-03T09:11:52Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationKonotop O. Stages of Teaching English Oral Interaction with Authentic Feature Videofilms. XIV Tesol Ukraine National Conference. Discovery Learning: Content-Based Learning for EFL / ESP Teacher (April 23-25, 2009). / Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv National Academy of Municipal Economy. Kharkiv : Kharkiv National Academy of Municipal Economy, 2009. P. 71-72.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8990-
dc.description.abstractThe paper explores the problem of teaching oral interaction third year students of Philological faculties. We consider oral interaction as a process of face-to-face verbal and nonverbal communication of two or more participants who act according to the cultural norms and rules adopted in British culture. These are authentic feature films that present authentic true-to-life situations and allow to form verbal components of oral interaction in integration with nonverbal components united in audio and video information on the screen.en_US
dc.publisherXIV Tesol Ukraine National Conference. Discovery Learning: Content-Based Learning for EFL / ESP Teacheren_US
dc.subjectAuthentic Feature Videofilmsen_US
dc.subjectEnglish Oral Interactionen_US
dc.titleStages of Teaching English Oral Interaction with Authentic Feature Videofilmsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stages of Teaching English Oral Interaction with Authentic Feature Videofilms.pdf191.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.