Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8989
Назва: Потенціал автентичних мультиплікаційних фільмів для навчання молодших школярів усного іншомовного спілкування
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: відеофонограма
автентичні мультиплікаційні фільми (АМФ)
молодші школярі
усне іншомовне спілкування
Дата публікації: 2010
Видавництво: Пріоритетні напрями формування у студентів вищих навчальних закладів професійної іншомовної компетентності : матеріали науково-практичного семінару
Бібліографічний опис: Конотоп О. С. Потенціал автентичних мультиплікаційних фільмів для навчання молодших школярів усного іншомовного спілкування. Пріоритетні напрями формування у студентів вищих навчальних закладів професійної іншомовної компетентності : матеріали науково-практичного семінару ( 20 травня 2010 року). Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2010. С. 29-30.
Короткий огляд (реферат): Значне місце серед наукових досліджень посідає вивчення застосування відеофонограми у навчальному процесі (Н.І. Бичкова, О.І. Гузь, М.В. Ляховицкий, С.Е. Кіржнер, Н.В. Мосьпан, В.С. Пащук, Т.О. Яхнюк, М. Allan та інші). У той же час деякі аспекти методики використання відеофонограми, зокрема автентичних мультиплікаційних фільмів (АМФ) для навчання молодших школярів усного іншомовного спілкування потребують подальшого дослідження. Вслід за Т.О. Яхнюк [2; с. 222], яка досліджувала потенціал художніх фільмів, вважаємо, що АМФ також мають мотиваційний, стимулюючий та змістовно-еталонний потенціал. Розглянемо це докладніше з урахуванням специфіки навчання молодших школярів усного іншомовного спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8989
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.