Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конотоп, Олена Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T07:13:20Z | - |
dc.date.available | 2023-05-03T07:13:20Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Конотоп О. С. Навчання англомовного усного діалогічного вербального і невербального спілкування з урахуванням послідовності аудіо- і відеоінформації відеофонограми. Сучасні підходи до навчання англійської мови в початковій школі у світлі загальноєвропейських рекомендації мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання : матеріали конф., (Чернігів, 1 квіт. 2005 р.) / М-во освіти і науки України, Черн. держ. пед. ун-т. ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2005. С. 20-24. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8987 | - |
dc.description.abstract | Для того, щоб ефективно організувати процес навчання англомовного усного діалогічного вербального і невербального спілкування, необхідно реалізувати навчальний потенціал відеофонограми, яка відображає реальне мовленнєве середовище та забезпечує активне сприйняття інформації завдяки єдності аудіо- та відеорядів. З цією мстою нами було проаналізовано компоненти аудіо- і відеорядів відеофонограми, визначена їхня послідовність та можливість застосування для інтегрованою навчання англомовного усного діалогічною вербального і невербального спілкування. | en_US |
dc.publisher | Сучасні підходи до навчання англійської мови в початковій школі у світлі загальноєвропейських рекомендації мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання : матеріали конф. | en_US |
dc.subject | навчання англомовного усного діалогічного вербального спілкування | en_US |
dc.subject | навчання англомовного усного діалогічного невербального спілкування | en_US |
dc.subject | аудіоінформація | en_US |
dc.subject | відеоінформація | en_US |
dc.title | Навчання англомовного усного діалогічного вербального і невербального спілкування з урахуванням послідовності аудіо- і відеоінформації відеофонограми | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.