Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8987
Назва: Навчання англомовного усного діалогічного вербального і невербального спілкування з урахуванням послідовності аудіо- і відеоінформації відеофонограми
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: навчання англомовного усного діалогічного вербального спілкування
навчання англомовного усного діалогічного невербального спілкування
аудіоінформація
відеоінформація
Дата публікації: 2005
Видавництво: Сучасні підходи до навчання англійської мови в початковій школі у світлі загальноєвропейських рекомендації мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання : матеріали конф.
Бібліографічний опис: Конотоп О. С. Навчання англомовного усного діалогічного вербального і невербального спілкування з урахуванням послідовності аудіо- і відеоінформації відеофонограми. Сучасні підходи до навчання англійської мови в початковій школі у світлі загальноєвропейських рекомендації мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання : матеріали конф., (Чернігів, 1 квіт. 2005 р.) / М-во освіти і науки України, Черн. держ. пед. ун-т. ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2005. С. 20-24.
Короткий огляд (реферат): Для того, щоб ефективно організувати процес навчання англомовного усного діалогічного вербального і невербального спілкування, необхідно реалізувати навчальний потенціал відеофонограми, яка відображає реальне мовленнєве середовище та забезпечує активне сприйняття інформації завдяки єдності аудіо- та відеорядів. З цією мстою нами було проаналізовано компоненти аудіо- і відеорядів відеофонограми, визначена їхня послідовність та можливість застосування для інтегрованою навчання англомовного усного діалогічною вербального і невербального спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8987
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.