Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-05-03T06:51:41Z-
dc.date.available2023-05-03T06:51:41Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКонотоп О. С. Прийоми семантизації лексичних одиниць під час навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограми. Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, (Горлівка, 28 квіт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України, Горлівський держ. пед. ін-т. іноземних мов. Горлівка : Горлівський держ. пед. ін-т. іноземних мов, 2009. С. 37 - 38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8986-
dc.description.abstractДеякі аспекти методики використання відеофонограми, зокрема фільмів для навчання майбутніх філологів діалогічного спілкування, потребують подальшого вивчення. Спираючись на цілісно-частково-цілісний підхід роботи з відеофонограмою [І] ми доповняли його вправами для навчання діалогічного спілкування.en_US
dc.publisherСучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінаруen_US
dc.subjectсемантизація лексичних одиницьen_US
dc.subjectмайбутні філологиen_US
dc.subjectвідеофонограмаen_US
dc.titleПрийоми семантизації лексичних одиниць під час навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограмиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.