Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8986
Назва: Прийоми семантизації лексичних одиниць під час навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограми
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: семантизація лексичних одиниць
майбутні філологи
відеофонограма
Дата публікації: 2009
Видавництво: Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару
Бібліографічний опис: Конотоп О. С. Прийоми семантизації лексичних одиниць під час навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограми. Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, (Горлівка, 28 квіт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України, Горлівський держ. пед. ін-т. іноземних мов. Горлівка : Горлівський держ. пед. ін-т. іноземних мов, 2009. С. 37 - 38.
Короткий огляд (реферат): Деякі аспекти методики використання відеофонограми, зокрема фільмів для навчання майбутніх філологів діалогічного спілкування, потребують подальшого вивчення. Спираючись на цілісно-частково-цілісний підхід роботи з відеофонограмою [І] ми доповняли його вправами для навчання діалогічного спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8986
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.