Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8986
Назва: | Прийоми семантизації лексичних одиниць під час навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограми |
Автори: | Конотоп, Олена Сергіївна |
Ключові слова: | семантизація лексичних одиниць майбутні філологи відеофонограма |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару |
Бібліографічний опис: | Конотоп О. С. Прийоми семантизації лексичних одиниць під час навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограми. Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французька, іспанська, італійська, англійська, німецька) в контексті європеїзації освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, (Горлівка, 28 квіт. 2009 р.) / М-во освіти і науки України, Горлівський держ. пед. ін-т. іноземних мов. Горлівка : Горлівський держ. пед. ін-т. іноземних мов, 2009. С. 37 - 38. |
Короткий огляд (реферат): | Деякі аспекти методики використання відеофонограми, зокрема фільмів для навчання майбутніх філологів діалогічного спілкування, потребують подальшого вивчення. Спираючись на цілісно-частково-цілісний підхід роботи з відеофонограмою [І] ми доповняли його вправами для навчання діалогічного спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8986 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.