Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8983
Назва: | Принципи відбору невербальних засобів для навчання майбутніх філологів ІІІ курсу англійського усного спілкування |
Автори: | Конотоп, Олена Сергіївна |
Ключові слова: | автентичний художній фільм вербальна та невербальна комунікація діалогічне спілкування інтегроване навчання діалогічного спілкування критерії відбору автентичних художніх фільмів |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Конотоп О. С. Принципи відбору невербальних засобів для навчання майбутніх філологів ІІІ курсу англійського усного спілкування. Мови у відкритому суспільстві : матеріали І Всеук. наук. - практ. конф., (Чернігів, 14 - 15 жовт. 2005 р.). / М-во освіти і науки України, Черн. держ. пед. ун-т. ім. Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2005. С. 88 - 90. |
Короткий огляд (реферат): | Зростаючі потреби у міжкультурній комунікації зумовили виникнення соціального замовлення, яке полягає в оволодінні іноземною мовою як засобом спілкування. Згідно із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти Ради Європи головною метою навчання іноземної мови у мовному вузі є формування іншомовної комунікативної компетенції, тобто здатності до міжкультурного іншомовного спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8983 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи відбору невербальних засобів - копия.pdf | 306.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.