Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛілік, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.date.accessioned2023-04-28T12:40:54Z-
dc.date.available2023-04-28T12:40:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛілік О., Бивалькевич Л. Формування креативності майбутніх учителів засобами інтерсеміотичних текстів. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Вужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Чернігів : Десна Поліграф, 2023. Вип. 1. С. 231-260.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8974-
dc.description.abstractАвтори досліджують вплив інтерсеміотичних текстів на формування креативності майбутніх учителів. З цією метою вони аналізують поняття «креативність», «творчість» і «творчі здібності», розмежовують їх, а також окреслюють місце і роль креативності в професійній діяльності вчителя. Вони характеризують поняття «креолізований текст», «інтерсеміотичний текст», акцентують на плюралізмі думок стосовно зазначених дефініцій, розглядають наявні класифікації інтерсеміотичних (креолізованих) текстів у науковому дискурсі. Актуальність проблеми дослідження вони обґрунтовують функціонуванням у сучасної молоді «кліпового» мислення, а також вимогами державних документів щодо цифровізації освітнього процесу й осучаснений методичного інструментарію в закладах освіти. Лілік О.О., Бивалькевич Л.М. характеризують особливості й перспективи упровадження зазначених текстів в освітній процес педагогічних закладів вищої освіти, визначають критерії відбору і створення іптерсеміотичних текстів викладачами університетів, специфіку розроблення навчальних матеріалів із використанням інтерсеміотичних (креолізованих) текстів. На цій основі автори з'ясовують особливості використання окремих різновидів інтерсеміотичних (креолізованих) текстів у професійній підготовці майбутніх учителів, наприклад: ребусів, інфографіки, коміксів, іптернет-мемів, інтерактивних плакатів тощо. Воші аналізують досвід, сучасний стан і перспективи функціюваиня окремих різновидів досліджуваних текстів в українському культурному й освітньому просторах. Окрім того, автори вказують онлайн-інструменти, що дають змогу згенерувати певний різновид інтерсеміотичних текстів, і їхній зв'язок з навчальним матеріалом курсів загальної і професійної підготовки майбутніх учителів. Автори публікації наголошують на доцільності системного й науково обґрунтованого використання інтерсеміотичних (креолізованих) текстів як у межах аудиторних занять, так і в контексті самостійної роботи студентів, доводять їхній вшив на розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів.en_US
dc.publisherТеорія і методика професійної освіти : колективна монографіяen_US
dc.subjectінтерсеміотичні текстиen_US
dc.subjectкреолізовані текстиen_US
dc.subjectмайбутні учителіen_US
dc.subjectкоміксen_US
dc.subjectінфографікаen_US
dc.subjectребусen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectінтернет-мемen_US
dc.titleФормування креативності майбутніх учителів засобами інтерсеміотичних текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.