Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8972
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грищенко, Олександра Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-28T12:27:19Z | - |
dc.date.available | 2023-04-28T12:27:19Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Грищенко О. Організаційні та правові засади інклюзивного навчання в закладах дошкільної і середньої освіти. Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія. Редакційна колегія: С. В. Грищенко, О. О. Лілік, І. В. Вужина, Н. Н. Завидівська, О. І. Завидівська. Чернігів : Десна Поліграф, 2023. Вип. 1. С. 147-173. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8972 | - |
dc.description.abstract | Постановка проблеми. Результатами вивчення організаційних та правових засад інклюзивного навчання в закладах дошкільної та середньої освіти є характеристика безпосередньої діяльності освітніх закладів України, яка спирається на закони та інші нормативно-правові акти. Україною ратифіковано основні міжнародні документи у сфері забезпечення прав дітей та прав людей з інвалідністю згідно зі світовими стандартами освіти, соціального захисту та охорони здоров'я. Реалізація права здобувачів освіти з особливими освітніми потребами рівного доступу до якісної освіти вимагає створення нових та удосконалення існуючих правових та організаційних засад безпечного інклюзивного освітнього середовища. Методологія дослідження. Методологічний, теоретичний та методичний аспекти дослідження є взаємопов'язаними складовими концепції дослідження. Концепція дослідження ґрунтувалася на розумінні системи правового підгрунтя впровадження інклюзивного навчання в освітні закладу сучасної України як складного утворення, що охоплює широке коло взаємозв'язаних правових, психологічних, педагогічних і соціальних проблем. Мета статті - проаналізувати організаційні та правові засади інклюзивного навчання в закладах дошкільної і середньої освіти України. | en_US |
dc.publisher | Теорія і методика професійної освіти : колективна монографія | en_US |
dc.subject | організаційні та правові засади | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | заклади середньої освіти | en_US |
dc.subject | дитина з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.title | Організаційні та правові засади інклюзивного навчання в закладах дошкільної і середньої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організаційні та правові засади інклюзивного навчання в закладах дошкільної і середньої освіти..pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.