Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T11:33:19Z-
dc.date.available2020-03-22T11:33:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 232-235.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/896-
dc.description.abstractМета статті - проаналізувати сутність поняття «освіта впродовж життя» та дослідити пріоритетні інтереси та мотивацію особистості у здобутті неформальної освіти у різні вікові періоди. У статті розглядають сутність освіти впродовж життя, аналізуються різні підходи до визначення змісту цього поняття; визначається сутність неформальної освіти літніх людей як форми освіти впродовж життя; наведено результати дослідження пріоритетних інтересів та мотивації до неформального навчання студентської молоді та людей літнього вікуen_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectосвіта впродовж життяen_US
dc.subjectнеформальна освітаen_US
dc.subjectосвіта дорослихen_US
dc.subjectгеронтоосвітаen_US
dc.titleОсвіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів .pdf337.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.