Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/896
Назва: Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: освіта впродовж життя
неформальна освіта
освіта дорослих
геронтоосвіта
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 232-235.
Короткий огляд (реферат): Мета статті - проаналізувати сутність поняття «освіта впродовж життя» та дослідити пріоритетні інтереси та мотивацію особистості у здобутті неформальної освіти у різні вікові періоди. У статті розглядають сутність освіти впродовж життя, аналізуються різні підходи до визначення змісту цього поняття; визначається сутність неформальної освіти літніх людей як форми освіти впродовж життя; наведено результати дослідження пріоритетних інтересів та мотивації до неформального навчання студентської молоді та людей літнього віку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/896
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів .pdf337.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.