Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-04-21T08:18:16Z-
dc.date.available2023-04-21T08:18:16Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8953-
dc.description.abstractМетою статті є опис організації експериментального навчання майбутніх філологів основного етапу англійського діалогічного вербального і невербального спілкування з використанням автентичного художнього відеофільму. Завдання статті — сформулювати мету та гіпотезу експерименту, визначити власне етапи експерименту та надати характеристику передексперименгальних зрізів.en_US
dc.publisherТеоретичні питання культури, освіти та вихованняen_US
dc.subjectавтентичний художній фільмen_US
dc.subjectвербальна та невербальна комунікаціяen_US
dc.subjectдіалогічне спілкуванняen_US
dc.subjectінтегроване навчання діалогічного спілкуванняen_US
dc.subjectкритерії відбору автентичних художніх фільмівen_US
dc.titleОрганізація навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням автентичних художніх відеофільмівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Організація навчання майбутніх філологів.pdf977.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.