Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8950
Назва: Навчання майбутніх філологів англомовного усного діалогічного спілкування з використанням відеофонограми
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: автентичний художній фільм
вербальна та невербальна комунікація
діалогічне спілкування
інтегроване навчання діалогічного спілкування
критерії відбору автентичних художніх фільмів
відеофонограми
Дата публікації: 2006
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Конотоп О. С. Навчання майбутніх філологів англомовного усного діалогічного спілкування з використанням відеофонограми. Вісник Київського національного лінгвістичного університету (cерія «Педагогіка та психологія»). 2006. № 10. С. 22 - 27.
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): Для ефективної організації процесу навчання майбутніх філологів англомовного усного діалогічного вербального і невербального спілкування необхідно реалізувати навчальний потенціал відеофонограми, яка відображає реальне мовленнєве середовище завдяки єдності аудіо- та відеорядів. У методичній літературі вже були спроби проаналізувати компоненти аудіо- та відеорядів відеофонограми у зв’язку з проблемою навчання аудіювання професійно-спрямованих відеофономатеріалів та лексики з соціокультурним компонентом, але проблема визначення співвідношення компонентів аудіо- та відеорядів відеофонограми за змістом і послідовністю для інтегрованого навчання майбутніх філологів англомовного усного діалогічного вербального та невербального спілкування залишається ще й досі невирішеною. Метою цієї статті є розробити засади вправ для оволодіння студентами вміннями інтегрованого використовувати у спілкуванні засоби мовної і немовної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8950
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.