Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T11:24:38Z-
dc.date.available2020-03-22T11:24:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Інклюзивна освіта в Україні: реалії та перспективи розвитку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 84. С. 169-171.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/894-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі інклюзивної освіти в Україні, обґрунтовано концептуальні положення та головні принципи втілення інклюзивної системи навчання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectдіти з вадами психофізичного розвиткуen_US
dc.titleІнклюзивна освіта в Україні: реалії та перспективи розвиткуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інклюзивна освіта в Україні реалії та перспективи розвитку.pdf152.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.