Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948
Назва: Компаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: Лоренсо Лузуріага
компаративно-педагогічні студії
освітнє реформування
європейська освіта
латиноамериканський регіон
“нове виховання”
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Зайченко Н.І. Компаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках. Інноваційна педагогіка. 2023. № 55. Т. 1. С. 26–30.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні напрями компаративно-педагогічних студій Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках. З’ясовується, що європейський напрям порівняльно-педагогічного дослідження Лоренсо Лузуріаги в цей час залишався провідним. У численних публікаціях – монографіях, статтях, замітках, а також у публічних дискурсах педагог висвітлював актуальні проблеми європейської освіти після Першої світової війни, обґрунтовував значення масштабного освітнього реформування в європейських країнах, доводив доцільність практичного втілення ідей “нового виховання”, “активної школи” та “єдиної школи”, захищав класичні педагогічні принципи народної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.