Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-04-21T06:26:36Z-
dc.date.available2023-04-21T06:26:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗайченко Н.І. Компаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках. Інноваційна педагогіка. 2023. № 55. Т. 1. С. 26–30.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні напрями компаративно-педагогічних студій Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках. З’ясовується, що європейський напрям порівняльно-педагогічного дослідження Лоренсо Лузуріаги в цей час залишався провідним. У численних публікаціях – монографіях, статтях, замітках, а також у публічних дискурсах педагог висвітлював актуальні проблеми європейської освіти після Першої світової війни, обґрунтовував значення масштабного освітнього реформування в європейських країнах, доводив доцільність практичного втілення ідей “нового виховання”, “активної школи” та “єдиної школи”, захищав класичні педагогічні принципи народної освіти.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectЛоренсо Лузуріагаen_US
dc.subjectкомпаративно-педагогічні студіїen_US
dc.subjectосвітнє реформуванняen_US
dc.subjectєвропейська освітаen_US
dc.subjectлатиноамериканський регіонen_US
dc.subject“нове виховання”en_US
dc.titleКомпаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х рокахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.