Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948
Назва: | Компаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках |
Автори: | Зайченко, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | Лоренсо Лузуріага компаративно-педагогічні студії освітнє реформування європейська освіта латиноамериканський регіон “нове виховання” |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Інноваційна педагогіка |
Бібліографічний опис: | Зайченко Н.І. Компаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках. Інноваційна педагогіка. 2023. № 55. Т. 1. С. 26–30. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні напрями компаративно-педагогічних студій Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках. З’ясовується, що європейський напрям порівняльно-педагогічного дослідження Лоренсо Лузуріаги в цей час залишався провідним. У численних публікаціях – монографіях, статтях, замітках, а також у публічних дискурсах педагог висвітлював актуальні проблеми європейської освіти після Першої світової війни, обґрунтовував значення масштабного освітнього реформування в європейських країнах, доводив доцільність практичного втілення ідей “нового виховання”, “активної школи” та “єдиної школи”, захищав класичні педагогічні принципи народної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8948 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках.pdf | 159.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.