Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТополь, Євгенія Віталіївна-
dc.date.accessioned2023-04-17T09:07:58Z-
dc.date.available2023-04-17T09:07:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТополь Є. В. Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 23-А групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент І.С. Турчина; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 81 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8946-
dc.description.abstractЗміни у сучасному суспільстві потребують кваліфікованих експертів, які можуть адаптуватися до них та висувати нові творчі пропозиції, ідеї, знайти рішення будь-якої ситуації або проблеми. Ці люди можуть стати рушійною силою майбутнього, його потенціалом. Важливу роль у цьому процесі відіграє своєчасне виявлення, розвиток та виховання обдарованих дітей, що є одним із пріоритетних завдань вчителів початкових класів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови та засоби їх реалізації у розвитку творчої обдарованості учнів молодшого шкільного віку.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectтворча обдарованістьen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleПедагогічні умови розвитку творчої обдарованості у дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тополь. Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості.pdf832.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.