Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Назва: Педагогічні засоби виховання толерантності у дітей молодшого шкільного віку
Автори: Овчиннікова, Натілія Вікторівна
Ключові слова: толерантність
молодший шкільний вік
виховання
початкова освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Овчиннікова Н. В. Педагогічні засоби виховання толерантності у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 23 А групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент І.С. Турчина; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 88 с.
Короткий огляд (реферат): За останні роки у контексті гуманістичної освіти питання формування толерантності набуло особливого значення. Толерантність – це терпимість до думок, переконань та поведінки інших; це рівна повага чи визнання інших, відмова від панування чи насильства. Суть толерантності полягає у визнанні прав людини, відмінних від інших. Це передбачає розуміння того, що світ і соціальне середовище є багатовимірними, тому погляди на цей світ можуть бути різними і не можуть бути зведені до однаковості. Толерантність – важлива моральна якість людини, за її допомогою спілкування між людьми стає збалансованим, що допомагає знайти істину навіть у конфліктних ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8942
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Овчиннікова. Педагогічні засоби виховання толерантності.pdf854.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.