Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/894
Назва: Інклюзивна освіта в Україні: реалії та перспективи розвитку
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
діти з вадами психофізичного розвитку
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Інклюзивна освіта в Україні: реалії та перспективи розвитку. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка / гол. ред. М.О. Носко. Чернігів : ЧНПУ, 2011. Вип. 84. С. 169-171.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі інклюзивної освіти в Україні, обґрунтовано концептуальні положення та головні принципи втілення інклюзивної системи навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/894
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інклюзивна освіта в Україні реалії та перспективи розвитку.pdf152.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.