Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнко, Наталія Олексіївна-
dc.date.accessioned2023-03-29T08:43:38Z-
dc.date.available2023-03-29T08:43:38Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯнко Н.О. Психолінгвістичні чинники формування стилістичних умінь в учнів початкових класів. Science Education a New Dimension. Budapest. 2013. Vol. 2 (March). P. 71–74.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8895-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психолінгвістичні чинники навчання мови (дар слова, чуття мови, інтуїція), їх значення у процесі формування стилістичних умінь в учнів початкових класів.en_US
dc.publisherScience Education a New Dimension (Budapest)en_US
dc.subjectстилістикаen_US
dc.subjectстилістичні вмінняen_US
dc.subjectдар словаen_US
dc.subjectчуття мовиen_US
dc.subjectінтуїціяen_US
dc.titleПсихолінгвістичні чинники формування стилістичних умінь в учнів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.