Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльховик, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T07:19:52Z-
dc.date.available2020-03-22T07:19:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/888-
dc.description.abstractAnalyzing “the Identity phenomenon” the author focuses on the importance of the man and media cross-influence. The research acknowledges the need for the analysis of the definitive characteristics of a modern media products consumer. In this case “the Another” as a subcategory permits to describe the originality of “the Identity phenomenon” in the context of a contemporary informational transformation.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectСлавой Жижекen_US
dc.subjectмедіяen_US
dc.titleТЕОРІЯ "ІНШОГО" СЛАВОЯ ЖИЖЕКА У ПРОСТОРІ НОВИХ МЕДІАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf416.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.