Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKonotop, O.S.-
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-03-28T08:02:12Z-
dc.date.available2023-03-28T08:02:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKonotop, O. (2022). Self-assesment table as a tool for developing future primary school teachers’ strategic competence. Actual Problems in the System of Education: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Education Institution, 1(2), 161–166. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16594en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8888-
dc.description.abstractThe article deals with the importance of using self-assessment tables to develop future primary school teachers’ strategic competence. It emphasis that self- assessment tables encourage students to broaden their knowledge; increase motivation to language learning; develop students' autonomy through the development of skills of reflection, self-evaluation and planning of their own independent activities. Some self- assessment tables are given.en_US
dc.publisherPre-University Training – Higher Education Institutionen_US
dc.subjectself-assessmenten_US
dc.subjectself-assessment tableen_US
dc.subjectstrategic competenceen_US
dc.subjectfuture primary school teachersen_US
dc.titleSelf-assesment table as a tool for developing future primary school teachers’ strategic competenceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Self-assesment table.pdf209.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.