Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8882
Назва: Проблеми використання відеофонограми в освітньому процесі для формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності
Автори: Конотоп, Олена Сергіївна
Ключові слова: навчально-стратегічна компетентність
іноземна мова
відеофонограми
Дата публікації: 2021
Видавництво: Полілог культур: Освітній і культурологічний аспекти : матеріали
Бібліографічний опис: Конотоп О. Проблеми використання відеофонограми в освітньому процесі для формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності. Полілог культур: Освітній і культурологічний аспекти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих науковців та студентів (м. Чернігів,30 березня 2021 р.). Чернігів : НУЧК імені Т.Г.Шевченка, 2021. С. 50-51.
Короткий огляд (реферат): В умовах інтеграції України в міжнародний науково-освітній простір вивчення і викладання іноземних мов (ІМ) стає одним з ключових для підвищення конкурентоспроможності випускників закладів вищої освіти немовних (ЗВО). У сучасних вимогах CEFR (2018) до іншомовної практичної підготовки студентів зростає роль іншомовної навчально-стратегічної компетентності (НСтК), яка тісно пов’язана у своїй невід’ємній цілісності з іншими компетентностями і, на нашу думку, сформованість якої здатна забезпечити подальший професійний розвиток сучасного студента. Отже, вкрай важливим і актуальним є питання пошуку ефективних засобів навчання студентів формування НСтК у процесі вивчення ІМ, особливо для немовних ЗВО, які обмежені у кількості керованих аудиторних годинах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8882
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми використання відеофонограми.pdf363.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.