Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2023-03-23T13:21:54Z-
dc.date.available2023-03-23T13:21:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМехед О. Б. Розвиток потенціалу вчителя біології та основ здоров’я в системі інклюзивної освіти. Актуальні проблеми освітньої галузі України»: матеріали Регіональної науково-практичної конференції молодих учених (14 лютого 2023 року, м. Херсон). Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2023. С. 103-105.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8880-
dc.description.abstractПроцес упровадження в освітній простір інклюзивного навчання потребує забезпечення низки сприятливих умов для його розвитку, серед яких першочергової уваги заслуговує підготовка вчителів основ здоров’я з високим рівнем інклюзивної компетентності. В умовах провадження якісної інклюзивної освіти потрібна спеціальна підготовка кадрів, що зумовлено в першу чергу різними категоріями дітей із різними освітніми можливостями і потребами.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми освітньої галузі України»: матеріали Регіональної науково-практичної конференції молодих ученихen_US
dc.subjectінклюзивне навчанняen_US
dc.subjectіндивідуальна здоров’язбережувальна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутні викладачіen_US
dc.titleРозвиток потенціалу вчителя біології та основ здоров’я в системі інклюзивної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.